Kodu usterek układu wtryskowego silnika 2112 16 V
w Samochodach Łada 21103, 21113, 2112
system wtrysku BOSCH M1.5.4 i Norma EURO - 2
KODO P I S
P0102niskie napięcie sygnału czujnika masowego przepływu powietrza
P0103wysokie napięcie sygnału czujnika masowego przepływu powietrza
P0117niskie napięcie sygnału czujnika temperatury cieczy chłodzenia
P0118wysokie napięcie sygnału czujnika temperatury cieczy chłodzenia
P0122niskie napięcie sygnału czujnika położenia przepustnicy
P0123wysokie napięcie sygnału czujnika położenia przepustnicy
P0131niskie napięcie sygnału sondy lambda
P0132wysokie napięcie sygnału sondy lambda
P0134brak połączenia elektrycznego z sondą lambda
P0171mieszanka paliwowo powietrzna uboga
P0172mieszanka paliwowo powietrzna bogata
P0325brak połączenia z czujnikiem detonacji
P0327niskie napięcie sygnału czujnika detonacji
P0328wysokie napięcie sygnału czujnika detonacji
P0335niewłaściwy sygnał czujnika położenia wału korbowego
P0340niewłaściwy sygnał czujnika faz zapłonu
P0501niewłaściwy sygnał czujnika prędkości
P0505błąd regulatora biegu jałowego / silnika krokowego /
P0562zaniżone napięcie instalacji elektrycznej samochodu
P0563zawyżone napięcie instalacji elektrycznej samochodu
P0601błąd głównej pamięci komputera
P0603błąd pamięci operacyjnej komputera
P1171niskie napięcie z potencjometru korekcji CO
P1172wysokie napięcie z potencjometru korekcji CO
P1600brak połączenia z immobiliserem
P1603uszkodzenie komputera
P1612błąd zbioru danych procesora
P1620błąd głównej pamięci komputera *)
P1621błąd pamięci operacyjnej komputera. *)
P1622uszkodzenie komputera *)
*) - opis na podstawie dokumentacji technicznej diagnostycznego testera
DST-2 wersja 2.xx
- pozostałe opisy według danych zawartych w dokumentacji obsługi
i naprawy układu wtryskowego.