Kody diagnostyczne jednopunktowego wtrysku paliwa
wg systemu "GM"

Lada Niva 21214 od roku 1995 i nadal

KODO P I S
13brak sygnału czujnika tlenu
14temperatura płynu chłodzącego (niskie napięcie sygnału)
15temperatura płynu chłodzącego (wysokie napięcie sygnału)
21zawyżone napięcie z czujnika położenia przepustnicy
22zaniżone napięcie z czujnika położenia przepustnicy
23zawyżone napięcie z czujnika temperatury powietrza
24brak sygnału czujnika prędkości samochodu
25zaniżone napięcie z czujnika temperatury powietrza
33zawyżone napięcie z czujnika ciśnienia atmosferycznego
34zaniżone napięcie z czujnika ciśnienia atmosferycznego
35błąd czujnika wału korbowego na biegu jałowym
42usterka obwodu sterowania zapłonem
44za ubogi skład mieszanki
45za bogaty skład mieszanki
51błąd pamięci płytki kalibrującej EBU
53zawyżone napięcie układu zasilania
54zaniżone lub zawyżone napięcie oktan - korektor
55błąd komputera
W każdym z powyższych przypadków występuje
włączenie kontrolki "Check Engine"